>
{ oi ihana joulukuu }
Niilo löysi kalenterin ensimmäisestä taskusta Salama-sukat, kiitos mummu-tontulle. Oman kalenterini taskuissa ei ollut mitään, kiitos rakas puolisoni, tästähän on muodostunut vuosien mittaan oikea jouluperinne!
>{ensimmäinen kynttilä}
>
Kannoin eilen varastosta läjän joulroinaa sisälle. Kaikki Mailegin ja Green Gaten joulujutut, jotka oli tarkoitus myydä syksyn aikana blogikirppiksessä tai huutiksessa, mutten toimertunut. Nisset ja possut saivat lämpimän vastaanoton, ja niillä on tänäänkin leikitty lähes tauotta. Voiko tuosta tulla kuin hyvälle mielelle – joulumielelle?
Aamulla napsautin Jouluradion soimaan, ja mieli oli jouluinen – kuinkas muutenkaan.
Tunnelmallista ensimmäistä adventtia. Joulumieltä kaikille!
>{kaikki jotain toivoo}
>
>{blogiaikaa}
>
>{kurkistus}
>
{ done }
Ihan mahtava fiilis, sain yhden isomman projektini päätökseen. Elämä palaa taas hetkeksi omalle tutulle uomalleen. Helpotus!
Räpsin hämykuvia oksista ja kynttilöistä. Kenties joulukorttikuvia tälle vuodelle. Pelkistettyä ja aika karua, mutta ehkä juuri sitä, joka nyt tuntuu oikealta.
Tosiasiahan on, että joulukortit saattaa tääs hyvin jäädä lähettämättä…. Kuten viime vuonnakin.
Tunnelmallista iltaa!
***
>{joulu mielessä}
>
>Hyvissä ajoin – vai liian myöhään?
>
{ koukussa }
Ihan oikeasti ajattelin jouluaattona etten palaa tänne enää koskaan. Halusin vain olla ja syödä suklaata. Tapaninpäivänä ajattelin syöväni vielä hetken suklaata ja palaavani tänne sitten joskus tammikuussa. No täällä taas ollaan! Mikäli joku yrittää mietiä itselleen hyvää liikeideaa tulevan vuoden varalle, voisi bloggaajien vieroitusohjelma iskeä hyvään markkinasaumaan!







































