Hauska juttu sattui tässä taannoin, hauska jo ihan senkin vuoksi, että tämä on vallan mainio esimerkki tuuristani!
Reilu kuukausi sitten norjalainen sisustuslehti rom1•2•3, otti minuun yhteyttä, ja pyysi voida käyttää erästä Pinterestissä paljon pinnattua kuvaani. Olin toki erittäin otettu, ja suostuin tarjoukseen oitis. Vaan, kun aloin etsi iphoton uumenista alkuperäistä kuvaa, jossa resoluutio riittäisi painokelpoiseen tavaraan, tajusin, että sitä alkuperäistä kuvaa ei ole missään!!! Vaikka oikeasti olen pahimmanluokan kuvahamstraaja, ja siivoan konettani aivan liian harvoin, ei kuvia löytynyt yksinkertaisesti mistään. Damn, kylläpä harmitti!

Lehti oli kuitenkin niin halukas käyttämään kuvaa, että halusivat kuitenkin sen pienennetyn version kuvasta. No, eipä tuolla resoluutiolla tullut keskiaukeamaa valloitettua, mutta perjanaina kun postilaatikkoon kolahti itselleni täysin uusi tuttavuus sisustuslehtien saralta, löytyi tuttu kuva eräästä sivunkulmasta. Elävästi kömpi mieleeni kohtaus Monsterit Oy -leffasta, olin iloinen kuin Masi Pallopää 🙂

Siellähän se piskuinen kuva DIY-lehtilaatikosta keikkuu. Todennäköisesti jää sivunkääntäjän sormen alle 🙂
Mitä tuohon lehteen tulee, se vaikutti tosi kivalta. No, seurailen itse paljon norjalaisia sisustusblogeja, joten tyyli on tehnyt vaikutuksen ja miellyttää silmääni. Harmi, etten ole nähnyt lehteä Suomessa, tästä voisi numeron silloin tällöin jopa ostaa….
Aurinkoista maanantaita. Se olisi sitten juhannusviikko!