Ajatella; Viikko ilman blogia, lähestulkoon ilman koko tietokonetta ja puhelinta. Olen lomaillut! 🙂
Täytynee myöntää, että on tehnyt hyvääkin. Olen nollannanut ja levännyt. Lukenut ja laiskotellut. Leiponut, laittanut ruokaa ja perannut ne 30 litraa mansikoita pakastimeen. Enkä oikeastaan ole kaivannut edes kummoisiakaan kesäkelejä. Sadepäivinä on ollut hyvää aikaa selvitellä vaatehuoneen kaaosta ja sekalaisia lelukoreja.

Lupasin miehelle “keskiviikon kunniaksi” pitsaa. Sitä siis tarjoilaan nyt. Itsekin kaappasen osani, ja painun sohvan nurkkaan katsomaan leffaa. Näihin tunnelmiin onkin oikeastaan ihan kiva lopetella viikon mittainen “blogikesäloma”. Huomenna uusin jutuin ja varmasti levänneenä 🙂
Mukavaa ja tunnelmallista iltaa teillekin. Melkein tekisi mieli nostaa tunnelmaa vielä kynttilöitä poltellen, mutta kun asunto on viimein saatu hiukan viileämmäksi, luulen kynttilöiden lähinnä vain latistavan tunnelmaa 🙂







































