Tervehdys!
Viikonloppu on vierimässä lopuilleen mutta vielä pientä fiilispalaa eiliseltä reissulta myös teille. Feissarista jo joku varmaan bongasikin, eli käväisin eilen (tai käväisimme, sillä Klaara oli mulla mukana) Sannan uudella showroomilla. Meitä oli pieni kiva porukka bloggareita, ja upea Pernille Gorydon esittelemässä sekä korujaa, että kertomassa tarinaa niiden takaa.
Heikkouteni Pernillen koruihin on jo kai käynytkin selväksi, ja voinen kertoa, että ihanuuksien hypistely ei sitä ainakaan laimentanut. Sisäinen korujenkäyttäjäni nostaa entistä enemmän päätään.





Korut ja seura olivat huippuluokkaa, mutta niin oli kyllä paikkakin. Siis aivan ihana! Napsin kuvia kivoista yksityikohdista, ja laitan niitä teille lisää tässä lähiaikoina.
Mun piti laittaa teille viikonloppuksi puutarha-aiheisia postauksia, mutta perjantaina oli hieman teknisiä ongelmia, enkä saanut ladattua kuvia tänne blogiin. No, nyt lämpimän viikonlopun jälkeen koko piha on räjähtänyt, eikä taida olla mitään järkeä enää käyttää niitä perjantaina otettuja tilannekatsauskuvia. Tämä päivä onkin mennyt nokkosia peratessa. Taivas varjele, että sitä osaakin olla paljon!
Niin juu, ja nimpparionnea kaimat! Piti laittaa joku nimipäiväarvonta käyntiin, mutta unohdin ihan täysin! Mutta ainahan on jonkun nimppari. Sama kai se, milloin sitä arvotaan.
Nyt suihkuun ja pahnoille!