Hirveä määrä asioita, joita viikonlopun aikana piti tehdä. Vaan jälleen kerran, aika loppui ikään kuin kesken. Ei silti huono viikonloppu ollenkaan. Sukulointia, ja sen semmoista, ihan mukavaakin ajanvietettä. En silti ollenkaan laittaisi pahaksi, vaikka tähän saisi vielä toisenkin sunnuntain jonkinlaiseen totaalirentoutumiseen.
Täällä kevät on ottanut pientä takapakkia, ja ilmassa on leijaillut viikonlopun aikana pieniä pakkashiutaleita. Maa ei sentään ole valkoinen, mutta kyllähän tuo pureva tuuli saa sään aika talvisen oloiseksi. Enää ei tarvitsisi takatalvea tulla, olen ehdottomasti kevätmoodilla jo.
Sunnuntai-ilta on pyhitetty uuteen viikkoon valmistautumiseen. Pakataan kasseja ja ynnätään kalenterin menoja. Silti taidan varastaa itselleni aikaisen illan ja oman hetken kirja seuranani. Onhan sunnuntaissa aina oma taikansa.
Suloista iltaa!






































